Correct csomagok

Az ITC Kft által kifejlesztett és karbantartott CORRECT számlázó- készletnyilvántartó és vállalatirányító rendszerünk megbízható Windows-os működésével számos referenciapartner elégedettségét váltotta ki. A CORRECT bevezetésének lényege többek között hogy egy komplex, hálózati, integrált, a napi üzleti és ügyviteli feladatokat menedzselő, adminisztráló rendszer kerüljön a vállalat munkatársai elé. Megkönnyítve és felgyorsítva ezzel a vevők kiszolgálását, az ehhez kötődő adminisztrációt, a partnerekkel való kapcsolattartást és elszámolást, valamint a rendelésfelvétel, árajánlat készítés folyamatait.

Az események pontos nyomon követhetőségével és a vezetők elé tárt aggregált információkkal lehetőséget teremtünk arra, hogy teljesen pontos képet kapjanak a cég történéseiről és pillanatnyi helyzetéről. A vállalatirányítás szerves része az „Iktatás”, amit a rendszerben többféle lekérdezés szerint csoportosíthatunk, szelektálhatunk. Rendszerünkben lehetőség van megfelelő jogosultságokkal távoli elérésekre is, mely lehetővé tenné távoli munkaállomások használatát, ami úton levő kollégáiknak, vagy a tulajdonosoknak igen kedvező lehetőség.

A rendszer a partner igényei szerint egyedileg testre szabható!


Nem támogatott szoftverek:

  • Panda Antivirus

A CORRECT rendszerhez kapcsolódó karbantartáson felüli szolgáltatások díjai

Ügyviteli rendszerrel kapcsolatos szolgáltatás típusa Szolgáltatás díja
ABEV  (K43) kiépítés új adatbázishoz 50 000 Ft + ÁFA
ABEV  (K43) meglévő program módosítása aktuális év adataihoz 10 000 Ft + ÁFA
Adatok átadása könyvelési rendszernek (a meglévő könyvelési rendszer függvényében) 80 000 Ft + ÁFA -tól
Elektronikus számlázás kiépítése: PKI/EDI 60 000 Ft + ÁFA / befogadó cég
Adatok küldése, fogadása - Webáruház interfész 60 000 Ft + ÁFA - tól
Elektronikus rendelés befogadása, kiépítése: EDI 30 000 Ft + ÁFA / befogadó cég
EKÁER interfész modul 150 000 Ft + ÁFA
Correct újratelepítés, áttelepítés meglévő licensz esetén 10 000 Ft + ÁFA
Évek szétválasztása 20 000Ft + ÁFA / alkalom
Munkaidőn kívüli segítségnyújtás karbantartási szerződéssel (előre egyeztetett időpontban) 10 000 Ft + ÁFA / alkalom
Segítségnyújtás karbantartási szerződés nélkül (előre egyeztetett időpontban) 20 000 Ft + ÁFA / alkalom
Új dokumentumtípus, sorszám tartomány kialakítása: 5 000 Ft + ÁFA / dokumentum típus
Szoftvermérnöki óradíj 25 000 Ft + ÁFA -tól / megkezdett óra
Oktatás, szaktanácsadás, konzultáció (már meglévő ügyviteli és informatikai rendszerekkel kapcsolatban) 20 000 Ft + ÁFA / megkezdett óra
Fix IP szolgáltatás 1000 Ft + ÁFA / hó
Tanácsadás, konzultáció 15 000 Ft + ÁFA / megkezdett óra
Egyedi fejlesztés megállapodás szerint
Nyomtatási forma kialakítása megállapodás szerint
Egyedi programozott kimutatások készítése megállapodás szerint
Általános számítástechnikai szolgáltatás típusa Szolgáltatás díja
Levelező rendszer beállítása 15 000 Ft + ÁFA / óra
Hibakeresés/bevizsgálás 6 000 Ft + ÁFA / eszköz
Víruskeresés/féregírtás 15 000 Ft + ÁFA / óra
Windows telepítés/újratelepítés 15 000 Ft + ÁFA
Adatmentés 20 000 Ft + ÁFA / óra
Hardver alkatrész cseréje 15 000 Ft + ÁFA / óra
Nyomtató üzembe helyezés 15 000 Ft + ÁFA
Egyéb szoftver telepítése 15 000 Ft + ÁFA / óra

Áraink nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t!
Az I.T.C. kft. az árváltozás jogát fenntartja.


Távsegítség kéréshez kérjük töltse le a megfelelő futtatható állományt a számítógépére és indítsa el!

Küldés Kilépés

Download IRMO app


Letöltés Kilépés