Correct Call Center
A CORRECT vállalatirányítási rendszer Call Center Operátor modulja telefon jellegű kommunikációs csatornát biztosít egy vállalat és az ügyfelek között. A szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek által felvetett kérdésekre a lehető legrövidebb időn belül érjen megfelelő tájékoztatás vagy szükséges adminisztráció. A rendszerben lehetőség van partnerek (ügyfelek) létrehozására. Egy partnerhez számos adat csatolható, mint az elérhetőségek, vásárlói csoportok, leírások. A partnereket csoportosítására is lehetőség van. A meglévő partnerek közt bizonyos feltételek megadásával egyedi partnerlista készíthető.
Felhasználók létrehozására és csoportosítására is lehetőség van. Az egyes felhasználókhoz egyedi jogosultság szabható.
A Call Center menürendszerében a Kampány műveletekkel feladatok létrehozására van lehetőség az operátor számára.
A piros háttérszínű mezőket kötelező kitölteni. Legtöbb esetben nem csak a kitöltést, de annak helyességét is ellenőrzi a program. Az egyéb mezők megadásával specifikus feltételek szerint tudjuk létrehozni a kampányokat. További segítség és a lehetőségek felsorolása szinte az összes mezőnél/objektumnál elérhető az F1 gomb megnyomásával.
A címzettek rész mezőinek kitöltésével összeállíthatjuk a lehetséges címzettek listáját (az ablak bal alsó sarkában található lista). Amennyiben nem adunk meg egyetlen feltételt sem a lehetséges címzettek listája az összes rendszerben lévő címzettet meg fogja jeleníteni.
A lehetséges címzettek és a címzettek ablakok között található kurzorgombok (nyilak) segítségével helyezhetők át az egyes címzettek. Az ebben a listában szereplők lesznek a kampányban szereplő címzettek.
A menürendszerben lehetőség van a kampányok állapotának lekérdezésére is.
A program funkciói
A program funkciói az egyes menüelemekre való kattintással válnak elérhetővé. Amely balról jobbra haladva a következők:
Bejövő hívások fogadása
Ebbe a módba való belépésnél az operátor elérhetővé válik a rendszerben a hívó felek számára. Itt nincs más dolga mint várni a beérkező hívásokat.
Kimenő hívások
Ebben az esetben az operátor először kiválasztja melyik kampányban vesz részt a legördülő menü választási lehetőségei közül. Majd a „következő ügyfél” gomb megnyomásával a rendszer automatikusan tárcsázza a kampányban soron következő személyt.
Telefon
A menüpont segítségével lehetősége van az operátornak hívásokat kezdeményezni saját maga által megadott telefonszámok felé.