Correct Szoftver 2018-as fejlesztések

2018 júliusától a vállalkozásoknak kötelező lesz minden százezer forintnál nagyobb összegű ÁFA-t tartalmazó számlát online elküldeni a Nemzeti Adó és Vám Hivatalhoz.

A Correct Ügyviteli és Vállalatirányítási Rendszer eleve tartalmazza ezt az újítást számlázási moduljában. Továbbá számos rendkívül fontos és hasznos modul is rendelkezésére áll cége eredményes működtetéséhez. Amennyiben rendszerünket használja, gyorsan és egyszerűen tud olyan információkhoz jutni cégéről, amelyek segítségével képes több profitot termelni és költség hatékonyabban működni.

A rendszer számos általános modult tartalmaz a számlázáson túl*. A Correct bevezetésénél számunkra különösen fontos az egyedi igények szerinti testre szabás. Rendszerünk 1992 óta működik, azóta több száz partner használja napi szinten sikeresen és eredményesen. Cégünk termékünkhöz egyedülálló szolgáltatást is nyújt ügyfelei számára, ez a prémium szintű ügyfélszolgálat. Ez azt jelenti, hogy ha programunk használata közben problémája merül fel, egyetlen gombnyomás segítségével jelezheti azt felénk, és kollégánk távoli hozzáféréssel rögtön meg is oldja.

Miért érdemes a mi szoftverünket választani akkor is, ha már használt hasonló rendszert? A miénk testre szabható és egyszerűbben kezelhető. Ráadásul a Correct képes számos korábban bevezetett mások által gyártott szoftverrel is kommunikálni. Továbbá nemcsak termékünk, hanem ügyfélszolgálatunk színvonala is garantálja cégének sikeresebb, gazdaságosabb és költséghatékonyabb működését!

 CORRECT Ügyviteli és Vállalatirányítási Rendszer:

  •   2018.07. érvénybe lépő NAV adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése
  •   A cége speciális igényeihez igazodva testre szabott rendszer létrehozása
  •   Egyszerűen kezelhető
  •   Prémium ügyfélszolgálat (használata közben felmerülő probléma azonnali megoldása)
  •   Kommunikál már korábban bevezetett rendszerekkel is

 

*A rendszerünk az alábbi modulokat tartalmazza: számlázás, számlák fizetettsége, szállítólevél, árumozgások, fuvarlevél, raktárkészlet, árajánlatok kezelése, rendelések, foglalások, iktatás, kiadás-bevétel követés, leltár, vonalkód technika, cimke nyomtatás, törzsadatok, adatmentés, adat szinkonizáció, felhasználói jogosultság kezelése, napi pénztárvezetés,naplózás, mérlegjegy mérlegkapcsolat, bérletkezelő rendszer,garancia, menetlevél, munkalapok, munkák feladatok projektek, nyomtatványok kezelése, ültetés tervezés, egyedi kimutatások leprogramozása, környezetvédelmi termék díj.


Széchényi 2020
Távsegítség kéréshez kérjük töltse le a megfelelő futtatható állományt a számítógépére és indítsa el!

Küldés Kilépés

Download IRMO app


Letöltés Kilépés